Cera

Cera

måndag 4 mars 2013

Ja jävlar...

De e ju ett tag sen man va här hahaha
Och jag kommer inte skriva att jag ska börja skriva igen för då kanske jag ljuger å de vill jag ju inte göra :O)

Mhm.. Va har hänt sen sist då... Jag har ju flyttat till farmor, varit me Cirkusen en säsong åååå va kul de va, de roligaste jag gjort i mitt liv :O) å så skönt å va ute hela tiden å sova i husvagn me vovvarna, fast nu har jag bara Cera kvar... Simbis fick en juvertumör i somras och den växte så jätte fort och gick inte att operera bort så hon fick somna när vi var i Karlstad, jag saknar henne så jättemycket.
Det va kul med ett nytt jobb, jag har ju bara haft jobbet på ICA så de va spännande och lära sig något helt nytt, ICA har jag ju kunnat jobba på i sömnen.
Å alla gulliga kameler å lamor :O) Hästarna va åxå gulliga men jag gillade mest kamelerna å lamorna. Så dom köpte jag morötter å äpplen till när man handlade å dom blev så glada, ja hästarna fick ju de me.
Men att tiden gick så fort.. de va riktigt konstigt, helt plötsligt va de Augusti och de va bara 1 månad kvar.. men de kanske tog så lång tid å komma in i allt så de va tråkigt.
Och att det va en så dålig sommar, de regnade ju nästan varje dag och då vill inte folk gå på cirkus, väldigt väldigt tråkigt.. och man hoppades varje dag  att det skulle bli mycke publik.
Jag fick köra min egen husvagn, ja de va svårt å backa me den. Fast de va jättekul tills min bil pajja (växellådan), hade ju automat å då e de inte nå bra å dra husvagn me den. Fast nu har jag köpt en ny bil, v70 D5 den e jättebra! Å fina röda skinnsäten har den me :O)

Jag skulle kunna skriva hur mycke som helst.. men nu måste jag ut me Cera, hon står här bredvid å piper å vill gå ut.
Skriver mer sen! :O)

Baaaaabaj

Inga kommentarer: