Cera

Cera

tisdag 13 september 2011

Tjena Tjena

Nu börjar de bli ordning på torpet.
Alla garderober e målade å imorgon ska mamma å jag dit å fixa i köket, jag ska polera golvet där... de kommer bli väldigt fint! De e rutigt från 50-talet :O) :O)
Sen måste jag hitta en mattvätt man kan hyra.. de e ju heltäckningsmattor i båda sovrummen.. å dom hinner jag inte ta bort å fixa golvet där under, så de blir lättare å göra rent dom :O)
Ska åka å köpa lackfärg till hyllorna i skåpen åxå.. de e bara hyllpapper på dom nu, å me lackfärg blir de bra å torka av.
Jag stressar nog upp mig i onödan, de kommer bli klart i tid.

På Söndag kommer mitt nya jobb till Hägersten.. Cirkusen alltså :O)
Åååå va kul å träffa dom igen :O)

Å nej... Mhm.. så har jag dubbelbokat igen, jag å Gurra ska ju städa i mitt nya hus då så man kan börja måla.... Hmm.. aja de ordnar sig, jag gör båda sakerna!

Nu e det mörkt om kvällarna.. jättetidigt blir de svart.. men de e så mysigt me höst! Jag gillart!
En massa ljus kan man mysa me å lite eld i spisen :O)
Har ju de hos farmor me så de behöver jag inte sakna..
Nu ska jag ringa Hanna å snacka lite..

See you later aligator!


Inga kommentarer: